برگزارکننده همایش و رویداد

چگونه-پخش-آنلاین-رادیویی-و-تصویری-داشته-باشیم

چگونه پخش آنلاین رادیویی و تصویری داشته باشیم؟

چگونه پخش آنلاین رادیویی و تصویری داشته باشیم؟

واحد سیار تلویزیونی یا mobail unit در واقع یک اتاق فرمان پرتابل با امکانات کامل صوتی و تصویری می‌باشد که قابلیت تصویربرداری از همایش یا رویداد ، تدوین زنده 

سر صحنه و پخش زنده لایواستریم بصورت همزمان را دارا باشد.

واحد سیار یا در داخل یک اتومبیل یا کامیون مخصوص تعبیه می‌شود و یا بصورت پرتابل مورد استفاده قرار میگیرد که شامل میز رژی، میز صدا و تجهیزات پلی بک و بی‌سیم می‌باشد.

تبدیل شدن به یک حرفه‌ای در پخش زنده؛

 

برای موفقیت در فضای رادیویی آنلاین رقابتی، به برنامه‌ای نیاز دارید که مهارت‌های حرفه‌ای آنلاین و تولید را برای ساختن شغلی که می‌توانید به آن افتخار کنید، به شما ارائه دهد. شما می‌توانید از آموزش، مهارت‌ها و رایانه خود برای کسب درآمد از کار برای آنلاین استفاده کنید.

 یا حتی برنامه‌های شخصی خود را اجرا کنید. از مهارت‌های خلاقانه خود و تجهیزات بروز و دانش فنی ما برای تولید محتوای جذاب و با کیفیت بالا برای مخاطبانی که هر روز بیشتر می‌شوند و خواستار نمایش‌ها و پادکست‌های آنلاین را دارند استفاده کنید.

استودیو مجهز ما می‌تواند با ساخت برنامه آموزشی پخش آنلاین، برنامه‌های تعاملی و سرگرم‌کننده و … کارگاه یا کلاس شما باشد. این بدان معناست که ما می‌دانیم برای موفقیت در این زمینه هیجان‌انگیز – بهتر از بقیه – به چه مهارت‌هایی نیاز دارید. ما پیشگام آموزش پخش آنلاین هستیم و برنامه خود را از ابتدا برای کمک به شما در ورود به این حرفه ایجاد کرده‌ایم.

برنامه آموزش رادیویی و تصویری آنلاین به طور خاص برای کسانی طراحی شده است که قادر به شرکت در کلاس‌های حضوری نیستند. شما از تمام وقت خود برای استودیوی رادیویی استفاده می‌کنید و زمان شما هدر نمی‌رود. مخاطبان شما نیز از زمان بیشترین بهره را می‌برند و تجربه‌ای ارزشمند را بدست می‌آورند. با وجود اینکه چنین برنامه‌هایی از راه دور است، مخاطبان شما با شرکت در برنامه‌ها و آموزش‌های پخش مستقیم از طریق وب، احساس تعامل خواهند کرد و در مسیر شما قرار خواهند گرفت.

برای تولید برنامه‌های آنلاین صوتی و یا تصویری می‌توان از موضوعات و مهارت‌های زیر استفاده کرد؛

برنامه‌نويسی / پادکست / رادیو اینترنتی / تولید تجاری / اخبار داخلی یک موسسه و یا سازمان / کارگردانی موسیقی / رادیو مصاحبه و گفتگو / تبلیغات / تولید دیجیتال چند رسانه‌ای / آموزش روزنامه‌نگاری خبری / کارگردانی برنامه / پژوهش و تحقیق / فروش پخش / رادیو شخصی / مدیریت و …

تولید و پخش چنین برنامه‌هایی می‌تواند بصورت هفتگی و یا روزانه باشد.

بهترین راه برای بررسی اینکه آیا آکادمی پخش رادیو و تلویزیون مناسب شما است، این است که با ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌ها و چگونگی تولید، دریافت کنید تا بتوانید در مورد آینده خود تصمیم آگاهانه بگیرید.

آموزش آنلاین در زمان شما؛  

برنامه آموزش آنلاین با در نظر گرفتن شما طراحی شده است تا بتوانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید! همان آموزش عالی را بصورت آنلاین ، بدون رفت و آمد و منعطف‌تر ارائه دهید. برای یک دانش‌آموز، تمام نرم‌افزارهای پخش و ویرایش دیجیتال مورد نیاز را نشان دهید. این کار، کامپیوتر شما را به استودیوی پخش دیجیتال شخصی شما تبدیل می‌کند! با داشتن استودیوی دیجیتالی مجهز، اعتماد به نفس داشته باشید و از آن الهام بگیرید تا مهارت‌های خود را به راحتی تمرین کنید.

مدرسه و یا آموزشگاه رادیویی و تصویری آنلاین، به شما این امکان را می‌دهد که در زمان خود از آموزش‌های پیشرفته مورد نیاز برای حرفه جدید خود در پخش رادیو برخوردار شوید. شما می‌توانید کلاس‌ها را بصورت شبانه‌روزی از بایگانی آنلاین ما پخش کنید، به این معنی که می‌توانید هر زمان که برای شما مناسب است آموزش دهید. در این آکادمی – به هر چیزی که نیاز باشد – همه در وب سایت آموزشی شما بصورت دوره‌ای، وجود دارد.

تجربه عملی در دنیای واقعی؛

مشاوره ما به موازات تولید در استودیو، واقعی است. زیرا همه چیز دیجیتالی است. نرم‌افزاری که ارائه می‌دهیم از نوع مورد استفاده در ایستگاه‌های رادیویی و پخش آنلاین است. نه تنها این، بلکه شما برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های خبری تولید خواهید کرد. شما تجربه کار با کیفیت پخش را لمس خواهید کرد و آن‌ را با افتخار در رزومه خود را در آن قرار خواهید داد و می‌توانید از آن برای جلب توجه کارفرمایان احتمالی استفاده کنید.

توجه شخصی – مربی خودتان باشید؛

کاربران، هر هفته می‌توانند با شما یک جلسه آنلاین یک ساعته داشته باشند. شما در برنامه مخاطبتان را راهنمایی می‌کنید، تکالیف و پروژه‌ها را نقد و به هر نحوی به موفقیت آنان کمک می‌کنید. در صورت نیاز به راهنمایی، تقریباً در هر زمان کاربران در دسترس شما هستند. هرگاه برای تولید، نیاز به راهنمایی ما داشته باشید، برای بهبود برنامه شما آماده‌ایم.

هر چیزی که تولید می‌کنید – از جمله تولید تجاری و کار زنده – توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بتوانید در هر برنامه پیشرفت کنید. هر هفته شما تکنیک‌های پیشرفته‌تر پخش و مهارت‌های تولید را انجام می‌دهید و به سطح بعدی پیشرفت می‌کنید.

آیا شغل در پخش آنلاین، برای شما مناسب است؟ پیدا کردن!

نقاط قوت و سبک اجتماعی خود را به علاوه آموزش و موقعیت‌هایی که برای آنها مناسب‌ترین است، مشخص کنید و دریابید که میزان آمادگی شغلی در پخش برای شما چقدر است.

شغل‌هایی که در پخش آنلاین وجود دارند؛

مجری برنامه زنده / گوینده خبر / خبرنگار ورزشی / پادکستر / اپراتور یا میزبان ایستگاه رادیویی اینترنتی / تهیه کننده / صداگذار و …

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجاره استودیو از همکاران ما مشاوره دریافت کنید.

اجاره واحد سیار

با توجه به نوع و گستردگی برنامه و نوع پخش برنامه می‌توانید یک واحد سیار با امکانات شخصی سازی شده متناسب با نیاز خودتان اجاره کنید.

درباره دهکده هنر

دهکده هنر یک موسسه فرهنگی هنری با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد و از سال 1381 بصورت تخصصی در زمینه برنامه‌ریزی، برگزاری و پوشش تصویری رویداد، همایش و کنفرانس ها در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجاره واحد سیار میتوانید بصورت رایگان از همکاران ما مشاوره دریافت کنید.

اعتمــاد برنـدهـا به دهکـده هنـر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *