برگزارکننده همایش و رویداد

اجاره واحد سیار تلویزیونی

واحد سیار تلویزیونی و اجاره رژی

واحد سیار تلویزیونی چیست؟

واحد سیار تلویزیونی یا mobail unit در واقع یک اتاق فرمان پرتابل با امکانات کامل صوتی و تصویری می‌باشد که قابلیت تصویربرداری از همایش یا رویداد ، تدوین زنده 

سر صحنه و پخش زنده لایواستریم بصورت همزمان را دارا باشد.

واحد سیار یا در داخل یک اتومبیل یا کامیون مخصوص تعبیه می‌شود و یا بصورت پرتابل مورد استفاده قرار میگیرد که شامل میز رژی، میز صدا و تجهیزات پلی بک و بی‌سیم می‌باشد.

واحد سیار با کیفیت اچ دی و یا بالاتر یک تکنولوژی های تک به شمار می‌رود و کشور ما نیز تا قبل از سال 1394 این امکانات را در اختیار نداشت بطوری که در سال 2014 که ایران میزبان جام ملت‌های والیبال بود و فدراسیون جهانی والیبال ایران را مجاب به پخش زنده کرده بود، بدلیل در اختیار نداشتن این امکانات ایران مجبور به اجاره یک واحد سیار اچ دی 16 دوربین از شرکت مدیاتک آلمان شد.

در نهایت پس از چند سال صدا و سیما یک واحد سیار 12 دوربین اچ دی خریداری نمود.

کاربرد واحد سیار

بطور معمول در ورزشگاه‌ها، سالن‌های همایش و یا اماکن برگزاری جشن‌ها و اجتماعات امکانات واحد سیار تلویزیونی بدلیل گران قیمت بودن بصورت پیش فرض وجود ندارد و در صورت نیاز به پوشش تصویری و پخش زنده نیاز به اجاره واحد سیار می‌باشد.

از واحد سیار برای پوشش برنامه‌های تلویزیونی و پوشش تصویری همایش و بطور کلی برنامه‌هایی که نیاز به پوشش تصویری توسط چندین دوربین و کارگردانی دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله مسابقات ورزشی، برگزاری همایش و رویدادها، سمینار، جشن‌ها و … .

تجهیزات واحد سیار

واحد سیار کامل شامل دوربین، میز کارگردانی و سوئیچ، میزصدا و تجهیزات جانبی، میز نور، تجهیزات پلی بک، تجهیزات تبدیل و انتقال تصویر و تجهیزات ارسال زنده تصویر می‌باشد.

البته در واحد سیار رژی که صرفا نیاز به پوشش تصویری چند دوربین و پخش زنده می‌باشد این امکانات به میز رژی، صدا و تجهیزات پلی بک و پخش زنده خلاصه میگردد.

اجاره واحد سیار

نمونه واحد سیار اعزام شده برای پوشش تصویری همایش بیمه کوثر

درباره دهکده هنر

دهکده هنر یک موسسه فرهنگی هنری با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد و از سال 1381 بصورت تخصصی در زمینه برنامه‌ریزی، برگزاری و پوشش تصویری رویداد، همایش و کنفرانس ها در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجاره واحد سیار میتوانید بصورت رایگان از همکاران ما مشاوره دریافت کنید.

اعتمــاد برنـدهـا به دهکـده هنـر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *