برگزارکننده همایش و رویداد

تجلیل وزارت علوم از موسسه فرهنگی و هنری دهکده هنر

کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری ،معاون وزیر صمت روئسای دانشگاه های سراسر کشور ، صاحب نظران و ذینفعان در سالن علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد . 

این کنگره با آیین افتتاحیه و ایراد سخنرانی های ویژه وزیر علوم و معاونین و سخنرانان ویژه از جمله مدیرعامل شرکت سایپا آغاز شد ، در ادامه وارد بخش ارائه پنلهای تخصصی شده و ۵ پنل تخصصی با ارائه کامل پاورپوینت انجام شد . از ابتدای شروع برنامه نظم حاکم بر سالن به خصوص اجرای دقیق بخشهای کنداکتور توسط تیم دهکده هنر نظر همگان را به خود جلب کرد که این موضوع باعث جلب رضایت حداکثری دبیر محترم کنگره و همکاران ایشان در روابط عمومی موسسه پژوهشی و برنامه ریزی آموزش عالی گردید . موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر پس از ارائه پروپوزال و طرح اجرایی و با شرکت در جلسات متعدد فعالیت اجرای خود را ۱۰ روز پیش از اجرای کنگره به صورت رسمی آغاز نمود که در ادامه به مراحل اجرای پروژه خواهیم پرداخت :

۱ - پیش‌تولید و تشکیل اتاق فکر و ایده

در این مرحله که بلافاصله پس از تایید و انتخاب موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر به عنوان پیمانکار اصلی پوشش صوت و تصویر کنگره در محل موسسه دهکده هنری تشکیل شد، تمامی ایده ها جهت تولید کلیپ کنگره و محتواهای بصری مطرح و بهترین پیشنهادات به صورت مکتوب به کارفرما اعلام و تایید آن گرفته شد .

۲ - تولید محتوا و کلیپ

تیم تولید با استفاده از تجهیزات به روز اقدام به ضبط و تولید تصاویر لازم از جلسات هماهنگی و بازدید لوکیشن نموده و با انتخاب کارگردان عملا تولید کلیپ رسما آغاز شد . در طول این مرحله ۳ جلسه در محل موسسه پژوهشی و برنامه ریزی آموزش عالی انجام شد و در پایان متن نهایی کلیپ تهیه و تدوین آن آغاز شد .

۳ - انتخاب تیم های اجرایی و ارزیابی فنی تجهیزات و امکانات مورد نیاز

تیم تولید با دقت و رعایت کامل تمام جوانب زیر ساخت های فنی لازم جهت استقرار تیم های تصویر ، صوت، تلویوزیون ال ای دی وال ، عکاسی و تدوین را بررسی و کلیه تجهیزات را جهت اجرای برنامه ای با کیفیت جمع آوری نمود . برگزاری جلسات هماهنگی و بازدید لوکیشن و برنامه ریزی های انجام شده جهت استقرار کلیه تیم ها یک روز پیش از اجرای برنامه و انجام تست کامل کلیه فرآیندهای انجام شده از جمله اقدامات انجام شده در واحد تولید می باشد .

۴ - تولید محتوای بصری و اجرای کنگره

واحد تدوین و تولید محتوای موسسه فرهنگی و هنری دهکده هنر جهت پویایی و جذابیت هر چه بهتر برنامه اقدام به تولید انواع محتوا نمود که از آن جمله می توان به تولید پوستر موشن ، لوگو موشن ، کلیپ رونمایی و غیره اشاره کرد .

مراسم تجلیل :

۱۴ تیرماه مراسم تجلیل از دست اندرکاران اجرای کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور در ساختمان وزارت علوم با حضور وزیر محترم علوم برگزار شد . در این مراسم ضمن پخش کلیپ نهایی کنگره از کلیه اساتید و حاضرین در جلسه قدردانی بعمل آمد . آقای مهدی پهناور قائم مقام مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر نیز در این جلسه حضورداشتند که بابت تلاش مجددانه و مسئولانه در اجرای بدون نقص کنگره ، لوح تقدیری را از دستان وزیر محترم علوم و تحقیقات و فناوری دریافت نمودند .

دهکده هنر مفتخر است در بسیاری از رویدادها نقش موثر خود را ایفا کرده و با ارائه دقیق و منظم خدمات توانسته است بارها مورد تقدیر قرار گیرد. این مهم با تلاش شبانه‌روزی و مجدانه کلیه همکارانمان میسر گردید که همگی این عزیزان شایان تقدیر و تشکر هستند، امیدواریم در سال‌های پیش رو بتوانیم همچنان برگ‌های زرین دیگری به دفتر افتخارات موسسه دهکده هنر بیفزاییم.

 

درباره دهکده هنر

دهکده هنر یک موسسه فرهنگی هنری با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد و از سال ۱۳۸۱ بصورت تخصصی در زمینه برنامه‌ریزی، برگزاری و پوشش تصویری رویداد، همایش و کنفرانس ها در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجاره واحد سیار میتوانید بصورت رایگان از همکاران ما مشاوره دریافت کنید.

برای اینکه یک برنامه فاخر داشته باشید

چه کارهایی را می‌توانید به ما بسپارید​؛

پخش زنده

با توجه به آنلاین شدن نشست‌ها و همایش‌ها، ما تمامی خدمات پخش زنده را با بالاترین کیفیت و سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پوشش تصویری همایش و رویداد

برگزاری سمینـارهـا و رویداد

موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر در سال‌های گذشته تعداد زیادی همایش، وبینار، رویداد و مجمع داخلی و بین‌المللی را برگزار و یا پوشش داده است.

واحد سیار، استودیـو و تجهیـزات

دهکده هنر با ربع قرن تجربه، همواره در حال توسعه زیرساخت‌های فنی، واحد سیار و تجهیزات سینمایی بوده و هم‌اکنون ظرفیت پوشش چندین برنامه همزمان بصورت زنده را دارد.

تولیـد برنامـه‌‌هـای تلویـزیـونــی

تولید برنامه‌هایی در خور نگاه بیننده نیاز به یک تیم منسجم دارد و دهکده هنر تمامی امکانات مورد نیاز را برای این مورد در اختیار دارد.

مستندسازی و پشت صحنه

پشت صحنه، حاشیه‌ها و نقاط عطف در برنامه‌های مختلف برای تولید محتوای تاثیرگذار نیاز به عکاسی و مستندسازی دارد.

ساخت تیزرهای تبلیغاتی و هنری

ایده مهم‌ترین بخش پروژه تبلیغاتی است و بخش از موفقیت یک پروژه است. دهکده هنر با پشتوانه تیم اتاق فکر قادر به تولید تیزر و فیلم‌های خلاقانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *