برگزارکننده همایش و رویداد

فهرست برترین فیلم‌های 2021 جهان

ماه‌های آخر امسال بمنزله یک سال برای اکران و جشنواره‌های فیلم، در سراسر جهان است. پس از اینکه سال گذشته به دلیل همه‌گیری کرونا سینما در انزوا بسر می‌بردند، جشنواره «کن» و «تلوراید» با بهترین فیلم‌های سال بازگشتند.

ترافیک فیلم در جشنواره‌های معتبر؛

«ونیز»، یکی از معدود جشنواره‌های مهمی که در سال 2020 یک رویداد حضوری موفق را برگزار کرد، امسال حتی بهتر از سال گذشته، عمل کرد. «نیویورک» و «تورنتو» که پاییز گذشته جشنواره فیلم‌شان مجازی بود، از برگزاری با حضور مردم، استقبال کردند و محدودیت‌های خود را کاهش دادند. همه اینها خبر بسیار خوبی سینما در جهان به حساب می‌آید. ترافیک سنگین برای نمایش عمومی و حضور در جشنواره‌ها همه بخاطر محدودیت‌های کرونا بوده، که اکنون تقریبا، برداشته شده است.

چند فیلم هیجان‌انگیز و ناشناخته نیز در اخبار وجود دارد، از جمله؛ “تیک، تیک … بوم!” یک فیلم موزیکال با بازی اندرو گارفیلد که اقتباسی از اتوبیوگرافیک اثر جاناتان لارسون فقید است.

با این حال، نمایش‌های جهانی و جشن فرش قرمز به ندرت با پشتوانه  AFI«انستیتوی فیلم آمریکایی» اتفاق افتاده است. چیزی که این رویداد سالانه را به مقصدی حیاتی برای دوستداران فیلم لس‌آنجلسی تبدیل می‌کند، بیشتر به پخش فیلم در سراسر جهان و فروش آن‌ها برمی‌گردد.

پایگاه اینترنتی «راتِن تومِیتوز» Rotten Tomatoes (گوجه‌فرنگی‌های گندیده)، که نقدهای منتقدین دربارهٔ فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی را گردآوری می‌کند، در حال تهیه یک فهرست برای بهترین فیلم های سال 2021 است. در میان این فهرست، می‌توانید فیلم‌های پرفروش «شانگ-چی»، مستند «لی‌لی جهان را فرو می‌ریزد»، «شوالیه سبز»، و در ژانر وحشت «خانه شب» را پیدا کنید.

 

فیلم‌ها با امتیاز «گوجه‌سنج» حداقل ۷۵٪ پس از حداقل تعداد بازبینی، به وضعیت تایید اولیه دست می‌یابند (با این تعداد بسته به نحوه اکران فیلم). این میزان، برای اکران‌های گسترده (که امسال به میزان قابل توجهی کمتر بود، همانطور که می‌توانید تصور کنید)، باید روی 80٪ باشد. برای فیلم‌های پخش محدود، این تعداد 40 است و در نهایت، 20 نقد برای فیلم‌هایی است که در تلویزیون نمایش داده می‌شوند. در همه اکران‌ها، هر فیلم حداقل به پنج نقد نیاز دارد تا توسط منتقدان برتر منتشر شود.

در حالی که سینماها اکنون به طور جدی بازگشایی شده‌اند – و در حال ارائه موفقیت‌های بزرگ هستند – چند فیلم بسرعت در حال پیشتازی هستند.

فهرست برترین فیلم‌های 2021 جهان؛

فهرستی که در زیر ملاحظه می‌کنید، ظرف این یکی دو ماه بطور فشرده در صف اکران قرار دارند یا در حال اکران هستند.   _ ما بدلیل تازه بودن، فعلا برای آن‌ها ترجمه فارسی قائل نشده‌ایم _ .

برترین فیلم‌های 2021

Dune – Director: Denis Villeneuve

دنیس ویلنوو پس از تجربه موفق در بازسازی بلید رانر، اینبار به سراغ رمان تلماسه و بازسازی فیلم ساخته‌شده توسط دیوید لینچ در سال 1984 رفته تا تجربه متفاوتی از فیل

م‌های علمی تخیلی در سبک تک نوآر رقم بزند.

Spencer –DirectorPablo Larrain

ماجرای این فیلم داستان زندگی پرنسس دایانا (همسر چارلز – ولیعهد سابق انگلیس) است که همیشه مورد توجه مردم بوده است. این فیلم در ژانر درام اقتباسی قرار می‌گیرد.

برترین فیلم‌های 2021

House of Gucci – Director: Ridley Scott

برترین فیلم‌های 2021

The French Dispatch – Director: Wes Anderson

بنظر می‌رسد که وس اندرسون در این فیلم، ماجراجویی را که در فیلم «هتل بزرگ بوداپست» (از لحاظ بکارگیری تعداد زیاد بازیگران مشهور و نامی در فیلم) را تکرار کرده است.

Venom: Let There Be Carnage – Director: Andy Serkis

Spiderman: No Way Home – Director: Jon Watts

برترین فیلم‌های 2021

Eternals – Director: Chloé Zhao

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings – Director: Destin Daniel Cretton

فیلم‌های برتر جهان

The Matrix Resurrections – Director: Lana Wachowski

هجده سال پس از سه‌گانه موفق ماتریکس، واچوفسکی‌ها تصمیم به بررسی ابعاد دیگری از داستان این دنیای پیچیده گرفتند. حضور مجدد کیانو ریوز در نقش “نئو”، حال و هوای فیلم را بیش‌تر از قبل جذاب کرده است.

برترین فیلم‌های 2021

Last Night in Soho – Director: Edgar Wright

برترین فیلم‌های 2021

007 No Time to Die – Director: Cary Joji Fukunaga

Top Gun: Maverick – Director: Joseph Kosinski

برترین فیلم‌های 2021

The Batman – Director: Matt Reeves

Gary Macho – Director: Clint Eastwood

کلینت ایستوود در سن 91‌سالگی این فیلم را کارگردانی و همچنین در نقش اصلی آن، بازی کرده است که بازی در این سن و سال، به نوعی یک رکورد محسوب می‌شود.

Don’t Look Up – Director: Adam McKay

برترین فیلم‌های 2021

The Last Duel – Director: Ridley Scott

The King’s Man – Director: Matthew Vaughn

The Many Saints of Newark – Director: Alan Taylor

این فیلم، پیش درآمدی بر سریال سوپرانوها است. 14سال پیش، آخرین قسمت این مجموعه به نمایش درآمده بود. حالا داستان فیلم ماجرای قبل از آن مجموعه است.

The Power of the Dog – Director: Jane Campion

برترین فیلم‌های 2021  

Finch – DirectorMiguel Sapochnik

برترین فیلم‌های 2021

The Guilty – Director: Antoine Fuqua

Morbius – Director: Daniel Espinosa

Halloween Kills – Director: Gordon Green

The Card Counter – Director: Paul Schrader

Free Guy – Director: Shawn Levy

Red Notice – Director: Rawson Marshall Thurber

Resident Evil: Welcome to Raccoon City – Director: Johannes Roberts

Ghostbusters: Afterlife – Director: Jason Reitman

 

فیلم‌های برتر جهان

Tick, Tick… Boom! – Director: Lin-Manuel Miranda

Black Widow – Director: Cate Shortland

برای کسب اطلاعات درباره اجاره تجهیزات و سایر خدمات از جمله؛ پخش زنده و واحد سیار با شماره تلفن‌؛ 09120216167 تماس بگیرید.

درباره دهکده هنر

دهکده هنر یک موسسه فرهنگی هنری با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد و از سال 1381 بصورت تخصصی در زمینه برنامه‌ریزی، برگزاری و پوشش تصویری رویداد، برگزاری همایش و کنفرانس ها در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجاره واحد سیار میتوانید بصورت رایگان از همکاران ما مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *