برگزارکننده همایش و رویداد

روزهای پرکار تیم‌های حرفه‌ای موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر در بخش‌های تهیه‌کنندگی، تصویربرداری و کارگردانی و پخش زنده در جشنواره‌‌های بهمن ماه همچنان ادامه دارد.

امسال، موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر، افتخار همکاری با جشنواره فیلم فجر، جشنواره سینما حقیقت، جشنواره مردمی فیلم عمار، جشنواره باران و افتتاحیه جشنواره تئاتر فجر را داشت و روزهای شلوغی را پشت سر گذاشت.

در روز اول سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، تیم موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر، اجرای ارکستر سمفونیک تهران را با سیستم واحد سیار (رژی) و هشت دوربین (برودکست) تصویربرداری و کارگردانی نمود.

کارگردانی (سویچ) این اجرا توسط مهندس مهدی پهناور انجام شد.

پوشش تصویری جشنواره موسیقی فجر

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مهمان ویژه جشنواره سی و هفتم در اجرای ارکستر سمفونیک تهران بود.

رهبر ارکستر سمفونیک تهران را عرفان وکیلی رهبری نمود و با دسته گلی مورد تقدیر وزیر امور خارجه قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در پایان این اجرا گفت: امشب شاهد اجرای بسیار هماهنگی از سوی ارکستر بودیم. طبعاً موسیقی در دنیای هنر جایگاه ویژه خود را دارد و حضورم در کنسرت امشب ارکستر سمفونیک تهران در جشنواره موسیقی فجر به‌نوعی اعلام حمایت و پشتیبانی از هنرمندان این عرصه است و برای همه فعالان این عرصه آرزوی موفقیت می‌کنم.

پوشش تصویری جشنواره موسیقی فجر

اعضای ارکستر متشکل از ارکستری با سازهای زهی بود. در این برنامه کنسرتو برای ویولن و ارکستر زهی در لامینور اثر سباستین باخ که سولسیت ویولن آن را پدرام فریوسفی برعهده داشت به اجرا درآمد. پس از اجرای این قطعات، قطعه ساراباند از باخ را به یاد پورنگ پورشیرازی اجرا شد.

پس اتمام این بخش دیگر نوازندگان ارکستر برای اجرا قطعاتی چون «آداجو» اثرساموئل باربر، «اِلژی» و قسمت سه و چهار سرناد برای ارکستر زهی اثر چایکوفسکی و … به هنرنمایی پرداختند.

پوشش تصویری جشنواره موسیقی فجر

برای کسب اطلاعات درباره اجاره تجهیزات و سایر خدمات از جمله؛ پخش زنده و واحد سیار با شماره تلفن‌؛ 09120216167 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *