برگزارکننده همایش و رویداد

جشن-موسسه-دهکده-هنر-04

جشن پایان سال دهکده هنر nv عصرگاه چهارشنبه 18 اسفندماه جاری، در سالن همایش سپهر گنبد مینا واقع در اراضی عباس‌آباد، جهت تقدیر از همکاران دست‌اندرکار، حامیان و فعالان حوزه تولید و فنی صدا و تصویر در موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر جشنی با عنوان «صدا-دوربین-حرکت» برگزار شد.

در این جشن، عوامل فنی و تولید و بخش‌های دیگر اداری موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر مانند؛ کارگردانان، تصویربرداران، صدابرداران، مدیران تولید، عوامل کارشناس پخش زنده، بخش‌های تدوین، تولید محتوا، بازرگانی، گرافیک و … حضور داشتند.

جشن-موسسه-دهکده-هنر-05

در ابتدای مراسم رضا مطهری به عنوان دبیر جشنواره، ضمن خوشامدگویی به حاضران، متن لوح سپاس را قرائت کرد و گفت: « از مدت‌ها پیش قصد برگزاری این مراسم را داشتیم، اما به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا و فشردگی پروژه‌ها، این مراسم به تاخیر افتاد، ولی به هر ترتیب در پایان سال 1400 موفق به انجام آن شدیم.

دبیر جشنواره در ادامه مراسم از آقای بهروز تشکر به عنوان رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر درخواست نمود تا با خانواده دهکده هنر صحبت کند.

بهروز تشکر با ابراز خرسندی از قرار گرفتن در جمع همکاران و کارکنان موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر، از چگونگی تشکیل این موسسه در سال‌ 1379 و چگونگی پیشرفت و توسعه موسسه یاد کرد.

وی از ایده‌ تاسیس و شکل‌گیری دهکده هنر و در ادامه، همکاری نزدیک با مهندس پهناور به عنوان یک نیروی کارآفرین و خلاق، خاطراتی را پس از بیست سال برای دوستان و همکاران قدیمی زنده کرد.

بهروز تشکر  در ادامه گفت: «واقعیت این است که بار تمامی زحمات و امور بر دوش کادر مدیریتی و خانواده همگن موسسه دهکده هنر قرار دارد و آنچه امروز اتفاق افتاده است، بخاطر تلاش‌های مستمر و با برنامه آنان است».

جشن-موسسه-دهکده-هنر-06

رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر با یادآوری اینکه پیشرفت‌ موسسه، مرهون کار جمعی متخصصان و خصوصا پیشکسوتان حوضه صدا و تصویر است، از همه عوامل، تشکر نمود.

سپس مهدی پهناور مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر برای حاضران در سالن سحنرانی کوتاهی ایراد کرد.

مهندس مهدی پهناور، با طرح اینکه موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر، متعلق به همکاران و متخصصان دلسوز و کاربلد است از تنی چند از پیشکسوتان و نیروهای فنی خلاق یاد کرد و از آن‌ها بابت سال‌ها همکاری تشکر کرد.

جشن-موسسه-دهکده-هنر-01

وی گفت: «در طول سال‌های گذشته تلاش‌های بسیاری انجام شده و آنچه که امروز می‌بینیم حاصل همین تلاش‌های مستمر است. اکنون به یمن تخصص و دقت در انجام پروژه‌ها به جایی رسیده‌ایم که بهترین جشنواره‌ها و همایش‌ها درخواست همکاری با ما را دارند، اما این روند سطح آروزهای ما نیست و در سال 1401 به دنبال ایجاد یک هلدینگ جهت انجام خدمات گوناگون با کمک طیف وسیع همکاران هستیم.»

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر با طرح کلیاتی از برنامه‌های پیش رو از همه عوامل بخاطر تحمل دوری از خانواده و سختی و دقت در انجام پروژه‌ها قدردانی نمود و از خانواده‌های آنان نیز تشکر کرد.

در پایان مراسم از تمامی عوامل فنی و تولید و بخش‌های اداری موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر با اهدا لوح مخصوص و هدایای درخور تقدیر به عمل آمد.

.

.

یادداشت‌های جذاب از مراسم؛

  • در طول مراسم جشن، نام حسین محمود‌پور به عنوان یک بازوی کارآمد و خلاق برای موسسه دهکده هنر، بارها توسط شخصیت‌هایی که پشت تریبون قرار می‌گرفتند تکرار شد. به طور حتم اگر قرار بود که در این جشن انتخاب برترین‌ها صورت پذیرد، حسین محمود‌پور یکی از آن‌ها بود.
  • بیش از پنجاه نفر از کارمندان و همکاران موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر، در این جشن حضور داشتند که برخی برای اولین بار یکدیگر را می‌دیدند. این موضوع به خاطر تنوع در دسته‌ی کاری بین کارکنان موسسه بود که توسط دبیر جشن به آن اشاره شد.
  • در بین مراسم جشن کلیپی کوتاه از کارکنان موسسه در پشت صحنه‌های پروژه‌های گوناگون که توسط تیم تدوین تهیه شده بود، پخش گردید که به شدت مورد توجه قرار گرفت.

جشن-موسسه-دهکده-هنر-03

جشن-موسسه-دهکده-هنر-08

جشن-موسسه-دهکده-هنر-09

جشن-موسسه-دهکده-هنر-07

درباره دهکده هنر

دهکده هنر یک موسسه فرهنگی هنری با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد و از سال 1381 بصورت تخصصی در زمینه برنامه‌ریزی و کارگردانی، برگزاری همایش و پوشش تصویری رویداد، همایش و کنفرانس ها در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجاره واحد سیار میتوانید بصورت رایگان از همکاران ما مشاوره دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات درباره اجاره تجهیزات و سایر خدمات از جمله؛ پخش زنده و واحد سیار با شماره تلفن‌؛ 09120216167 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *