برگزارکننده همایش و رویداد

استودیوهای-دهکده-هنر

فضای استودیوهای دهکده هنر، برای چه کارهایی مناسب است؟

استودیوهای-دهکده-هنر

 

استودیوی دهکده هنر ایجاد شغل می‌کند؛

تولید در فضای آنلاین رقابتی، نیازمند فضا و امکاناتی است که بتوانید از آموزش، مهارت و سایر ابزارهای خود برای کسب درآمد، استفاده و به آن افتخار کنید.

می‌توانید مهارت‌های خلاقانه خود را با تجهیزات بروز و دانش فنی و رسانه‌ای ما برای تولید محتوای جذاب و با کیفیت بالا برای مخاطبانی که هر روز بیشتر می‌شوند بکار گیرید.

ما بخوبی می‌دانیم که ورود به پخش آنلاین در فضای مجازی چه دستاوردهایی دارد و برنامه خود را از ابتدا برای کمک به شما در ورود به این حرفه ایجاد کرده‌ایم.

از تمام وقت خود برای ضبط و پخش زنده استودیویی استفاده کنید. به این ترتیب، مخاطبان شما نیز از زمان بیشترین بهره را می‌برند.

همچنین اگر تولید‌کننده یک محصول هستید و یا می‌خواهید خدماتی را معرفی نمایید، از امکانات ما در استودیوهای دهکده هنر بهره‌مند شوید.

ساخت تیزرهای تبلیغاتی به شما در توسعه کسب و کار کمک می‌کند. از مشاوره ما استفاده کنید و با رسانه‌ای نمودن برند خود به اهداف خود نزدیکتر شوید.

استودیوهای-دهکده-هنر

تولید برنامه‌ در استودیو با موضوعات و مهارت‌های زیر ارتباط دارد؛

برنامه‌نويسی / پادکست / رادیو اینترنتی / تولید تجاری / اخبار داخلی یک موسسه و یا سازمان / کارگردانی موسیقی / رادیو مصاحبه و گفتگو / تبلیغات / تولید دیجیتال چند رسانه‌ای / آموزش روزنامه‌نگاری خبری / کارگردانی برنامه / پژوهش و تحقیق / فروش پخش / رادیو شخصی / مدیریت و …

استودیو مجهز ما می‌تواند زمینه ساخت برنامه آموزشی، برنامه‌های تعاملی، سرگرم‌کننده و … کارگاه یا پخش زنده کلاس شما باشد. ما می‌دانیم برای موفقیت در این زمینه هیجان‌انگیز به چه مهارت‌هایی نیاز دارید.

برای بررسی اینکه آیا استفاده از تجهیزات و فضای استودیو، برای شما بهترین کارکرد را دارد یا نه، این است که با ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌ها و چگونگی تولید، دریافت کنید تا بتوانید در مورد آینده خود تصمیم آگاهانه بگیرید.

استودیوهای-دهکده-هنر

با ضبط استودیویی در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید؛

برنامه آموزش آنلاین و یا ساخت تیزرهای تبلیغاتی در استودیو – با در نظر گرفتن تمام هزینه‌ها – برای شما طراحی شده است تا بتوانید در وقت و پول خود صرفه‌جویی کنید!

اگر زمینه کار شما آموزشی است، همان را بصورت آنلاین‌، بدون رفت و آمد و منعطف‌تر ارائه دهید. برای یک دانش‌آموز، تمام نرم‌افزارهای پخش و ویرایش دیجیتال مورد نیاز را نشان دهید. این کار، کامپیوتر شما را به استودیوی پخش دیجیتال شخصی شما تبدیل می‌کند!

هر چیزی که تولید می‌کنید – از جمله تولید تجاری و کار زنده – توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بتوانید در کارتان پیشرفت کنید.

استودیوهای-دهکده-هنر

 

شغل‌هایی که در استودیوی موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر وجود دارند، شامل؛

مجری برنامه زنده / گوینده خبر / خبرنگار ورزشی / پادکستر / اپراتور یا میزبان ایستگاه رادیویی اینترنتی / تهیه‌کننده / صداگذار و نریرتور / مدلینگ / عکاس و فیلمبردار تبلیغاتی / عکاس و فیلمبردار صنعتی و …

استودیوهای موسسه فرهنگی هنری دهکده هنر؛ مجهز به پرده کروماکی، نور، صدابرداری، تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی و میز کارگردانی پخش زنده هستند.

استودیوهای-دهکده-هنر